top of page

Ako môže byť ĽUDSKOSŤ viac než tak preferovaná PROFESIONALITA.


humanity

Stále uprednostňujeme PROFESIONALITU.

Všetko má byť SPRÁVNE, BEZ CHÝB, SO SPRÁVNYMI FONTAMI, SPRÁVNOU INTONÁCIOU atď.

Chcem vám dnes povedať príbeh, ako mne ľudskosť pomáha v živote viac než profesionalita.

Všetko, čo ľuďom dávam, a to aj v angličtine, je to, čím som si prešla.

JEDEN PRÍKLAD TOHO, AKO MI ĽUDSKOSŤ PRIVIEDLA DO MÔJHO ŽIVOTA NOVÚ PRÁCU A PRIATEĽSTVO.

Už toľkokrát sa mi v živote potvrdilo, že ak mám niečo v podvedomí, tak sa to splní. Aj s mojim podnikaním to bolo rovnako.

Písal sa rok 2000. Teraz spätne to beriem ako veľké znamenie :). Bola som zamestnaná ako učiteľka - totálne vyhorelá a unavená.

Vo svojom podvedomí som si priala, aby sa niečo stalo - dokonca som mala také myšlienky, aby ma vyhodili. Niekde vo vnútri som cítila, že chcem byť sama sebe šéfom a hlavne pánom svojho času.

Našťastie sa mi nesplnilo to, že ma vyhodili ale pod jedným dáždnikom za upršaného jesenného dňa som vykročila do nového života.

Len tak náhodou mi známy povedal, že bol na školení, ktoré ho nesmierne oslovilo a že tam bol skvelý chlapík. Už keď to hovoril to vo mne vrelo. Dal mi na neho vzitku - a ja som mu zavolala.

V telefóne sa ozval príjemný hlas a dohodli sme sa na stretnutí.

Vybrala som sa do Prahy, oblečená na dôležité stretnutie, pripravená - nevediac, čo očakávať.

Ale...

Poznáte ako to chodí, keď máte niečo do detailu pripravené - V PRAHE LIALO AKO Z KRHLE A JA SOM NEMALA DÁŽDNIK.

Keď som vytúpila z metra a videla to, tak ma zamrazilo. Čo mám robiť? Mám tam prísť ako Miss Mokré Tričko?

Pretože u mňa našťastie celý život prevláda akási ľudskosť - zdvihla som telefón, zavolala a objasnila som situáciu:

"Zuzanko, zůstaňte kde jste, já pro vás s deštníkem přijdu."

A prišiel....

Neskôr mi povedal: "Jenom dáma dokáže udělat takovou věc jako vy." Začala som pre neho pracovať a tiež sa medzi nami vytvorilo priateľstvo na celý život.

Bojíte sa urobiť zmenu? Skúste ľudskosť.

Čo naučil život mňa a čo vám môžem teraz dať, aby ste vykročili:

1. Do všetkého som vždy vkladala aj ľudskosť, nie len profesionalitu.

2. Nikdy som neklamala. Ani zamestnávateľom ani študentom.

3. Do všetkého som vnášala svoj úsmev.

4. Šla som do vecí s tým, že ak to nebudem vedieť, tak sa to naučím.

5. Nečakala som na 100% perfektný čas. NIKDY.

31 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page