top of page

Cítim sa ako vybitá batéria. Čo mám robiť?

Čo by som robila ak by som sa tak cítila a čo sa stalo, keď som ignorovala svoje telo. Už ste sa niekedy pokúsili počkať na TEN SPRÁVNY ČAS? Alebo patríte k tej skupine ako ja - ŽE ROBÍTE VŠETKO PRE TO, ABY SA NIEČO ZMENILO - až do vybitia betérií? Tu je môj príbeh.

MOJA ÚSPEŠNÁ KARIÉRA


Od roku 1999, keď som začala podnikať a naozaj som aj niektoré kroky k tomu podnikla považujem za začiatok nového života. Začalo sa mi dariť.


Kúpila som si svoj vlastný byt, mala som auto, podarilo sa mi splatiť skoro všetky dlhy. Vydala som sa za môjho manžela, porodila dve nádherné deti, presťahovala z ČR najprv do Británie a potom na Slovensko. Nemôžem povedať, že by som sa nudila.


PRIŠIEL ROK 2017 A VŠETKÉMU NASTAL KONIEC...


Každý rok na začiatku si robím akýsi plán. Ciele, ktorých by som chcela dosiahnuť. Dávam si na tom dosť záležať, lebo je to akoby som si budovala cestu a trošičku si ju asfaltovala, než sa na ňu vydám.


Po iné roky sa mi ciele darilo plniť skoro mihnutím oka. Bola som naladená, dávala som do všetkého celú svoju energiu. Plnilo sa všetko - OKREM JEDNEJ VECI. Nepočúvala som svoje telo a neodpočívala toľko, koľko bolo treba.


Aj tento rok som si dala za cieľ vzdelávanie a naozaj som sa do toho pustila. Nikdy neočakávam úspech hneď - považujem to za nereálne - ale keď sa nič nedostavilo ani v auguste, ani v septembri, október prebehol podobne, tak sa ma v novembri zmocnila depka.


Keďže považujem depku tkz. za svoju priateľku, ktorá mi ukazuje mnoho vecí, zahĺbila som sa do seba. Hľadala som to, čo ju vyvolalo.


Stalo sa ale to, že sa depka prehĺbila.

"To teda musí byť niečo naozaj staré a chce to na svetlo sveta." Povedala som si.

Stále som tvrdo pracovala aj keď moja práca neprinášala žiadne výsledky. Jednoducho som nedokázala uveriť, že NEMÔŽEM USPIEŤ. Veď sa mi to predtým ešte nikdy nestalo.


AŽ SOM POCHOPILA.


Jednoho večera v decembri, keď som si dala naozaj hlbokú meditáciu, mi moje telo povedalo toto:


"AK PO DLHÉ ROKY NEDODRŽIAVAME ODPOČINOK, ŤAHÁME VŠETKO NAPLNO, PRÍDE ČAS, KEĎ SA VŠETKO ZASTAVÍ, ABY NABRALO SILU".


Bolo to pre mňa ťažké prijať fakt, že "aj keby som sa teraz rozkrájala", nepôjde to. Dokiaľ to nepustím a nebudem ROBIŤ NIČ - nepôjde mi nič a žiaden úspech sa nedostaví.


A tak odpočívam. Občas niečo natočím a napíšem. Občas to dám na FB. Občas niekto zavolá, že potrebuje pomoc.


Na jednej strane som pomalá ako slimák ale cítim sa, že by som najradšej vybuchla, toľko myšlienok a nápadov mám v hlave. ALE - POČKÁM SI NA SPRÁVNY ČAS.


Ak sa chcete pozrieť na zúbok svojmu TIME MANAGEMENTU alebo pozrieť na STANOVENIE SVOJICH CIEĽOV a SVOJE HODNOTY - rezervujte si miesto na seminári v Poprade TU. Alebo si objednajte konzultáciu so mnou. Až príde ten SPRÁVNY ČAS, :)



10 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page