top of page

NÁLEPKA - NEZAMESTNANÝ


Už keď som šla ráno do práce, akosi v podvedomí som vedela, že to bude môj posledný deň. Snažila som sa udržať v pozitívnej nálade. No husiu kožu, ktorá mi naskakovala som nijako nemohla presvedčiť.

A stalo sa to... Hneď ako som sa vrátila z obeda - bola tam na stole - výpoveď. Zvláštne bolo, že papier vyzeral úplne čierny. Atmosféra v kancli sa dala krájať - už to vedeli.

Vzala som papier do ruky, srdce mi spadlo úplne niekam dole - oči videli iba - VÝPOVEĎ.

Je zvláštne, že sme vnútrone na to pripravení, intuícia nám hovorí, že to príde, dokonca z 90% si to želáme. Keď to ale príde, JE TO ŠOK. Nahovárame si, že je to OK, že si nájdeme inú a samozrejme lepšiu prácu, všetkým hovoríme ako sa nám vlastne uľavilo.

My ženy, to oplačeme a vyplavíme von. Muži - chlebodárci - chudáci to musia niesť.

Na začiatku si trošku oddýchneme ale vieme, že účty nás dobehnú. Takto zranení sa vydávame na NECHCENÚ PÚŤ - na pracovný úrad, k lekárovi, aby sme získali aspoň trošku času.

Zisťujeme, že doma je fajn. Že nás nik nebuzeruje, že je navarené, deti sú šťastnejšie a pomaly sa nám do práce ani nechce.

TAK AKO NA TO

Zranení a bezradní sa chytáme aj slamky, často nastupujeme do práce, do ktorej by sme inak ani nešli . len kvôli peniazom. Aká šanca je, že NEPRIPRAVENÍ, ZRANENÍ, SKLAMANÍ A V STRESE NÁJDEME DOBRÚ PRÁCU?

Už ste si odpovedali. Ale možností je viac.

Ak investujete svoj čas, keď ste na PN a na pracáku do ďalšieho vzdelávania v oblasti, v ktorej by vás to bavilo, tak máte spolovice vyhrané.

VAŠE VEDOMOSTI SÚ TOTIŽ JEDINÉ, KTORÉ VÁM NIKTO UKRADNÚŤ ANI VZIAŤ NEDOKÁŽE.

Tu sú tipy:

1. namaľujte si do detailov svoju budúcu prácu, po ktorej túžite - kľudne sa zasnívajte ako to bolo, keď ste boli malí. Dajte tam každý detail, vymaľujte si to s láskou a aj pridajte vône. Potom si svoj obraz DAJTE NA MIESTO, KDE HO VIDÍTE

2. Napíšte si, čo k dosiahnutiu svojho cieľa potrebujete - aký kurz? aké vzdelanie? potrebujete niečo kúpiť?

3. Investujte do toho svoje peniaze aj čas. Ak máte problém s iným pohľadom na FINANCIE - tak si prečítajte knihu od Petra Sasína: Triumf.

Niekedy investujeme peniaze neefektívne do vecí, ktoré nefungujú. Každý deň, keď idem na poštu vidím, koľko ľudí si kupuje losy.

Niekedy investujeme svoje peniaze nerozumne do kurzov, o ktorých si nezistíme, či sa nám vôbec hodia. Vypočujte si moju nahrávku TU.

Čo ak by vám investícia 15 Eur priniesla novú prácu, novú energiu, ktorá by vám priniesla viac a viac úspechu. Investovali by ste ich? Rezervujte si OSOBNÚ KONZULTÁCIU SO ZUZANOU.

20 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page