top of page

BEZ WEBU SOM AKO RYBA BEZ VODY.


Keby mi niekto pred rokom povedal, že si o rok budem sama stavať web, povedala by som, že sa zbláznil. Ako a prečo som sa k tomu dostala?

Keď sme s Martinom začali vyrábať darčeky z dreva, náš Eliáš mal 1 mesiac. Bola som ešte unavená z tehotenstva a už unavená z náročného miminka. Naše rozhodnutie bolo ale jasné - chceme pracovať z domova a byť s deťmi.

Kontaktoval nás vtedy jeden mladík s ponukou, že nám postaví web. Prišlo mi to ako dobrý nápad a súhlasili sme. Dohodli sme sa na doméne a postupe a on aj web postavil. Stálo nás to 250 Eur bez dokladov.

Problém nastal vtedy, keď som potrebovala veci aktualizovať. Vyrábame veci na mieru, veľmi osobné, prispôsobené maximálne požiadavkám klientov. Aktualizácie bolo treba robiť často.

Keďže by nás to stálo veľa peňazí a zbytočnej komunikácie, rozhoda som sa, že to prevezmem do svojich rúk. Zaplatila som si kurz, ktorý síce niesol iný názov a bol zameraný na niečo iné - čo som si však z neho odniesla bolo AKO SI POSTAVIŤ WEB.

Bola to pre mňa cenná skúsenosť - už by som pred kúpou kurzu kládla viac otázok. Pýtala by som sa podrobnejšie, aby som získala naozaj to, čo som chcela. Tak ako to robíme my pri výuke angličtiny.

Nebola by som to ale ja, keby som neexperimentovala. WIX.com objavil Martin a hneď sa nám páčil. Je to jednoduchý systém a oproti wordpressu maximálne zrozumiteľný pre začiatočníkov.

Tak som postavila svoju stránku, ktorú práve čítate.

Mať web je nesmierne dôležité. Nemyslím si, že len pre podnikateľov. Myslím pre každého - každý z nás je v niečom výnimočný a má čo ponúknuť. A ak ste to už objavili - web je cesta ako to sprostredkovať ostatným.

Myslím si dokonca, že aj pre mladšie deti je mať web a vedieť ho postaviť nevyhnutná zručnosť do života. Moja dcéra má 7 a vie si ho postaviť sama.

Od tej doby sme postavili 3 weby a všetky nám slúžia. Je to dôkaz toho, že podnikať sa naozaj dá S TÝM, ČO MÁM, TAM, KDE SOM A SO VZDELANÍM, KTORÉ MÁM. Alebo vzdelaním, ktoré získam.

Ak nepatríte k tým šťastlivcom, ktorí by to dali sami a nutne web potrebujete alebo o ňom uvažujete, nezúfajte. Pripravila som pre vás kurz - AKO SI POSTAVIŤ SVOJ WEB ZADARMO. Pozrite si, čo sa v ňom naučíte. Verte mi, ak to zvládla moja 7-ročná dcére - dáte to aj vy.

Prajem veľa úspechov vo všetkom. A nezabudnite - život je zábavnejší ak experimentujeme. A ak nás niečo nebaví, tak sa jednoducho presuňme inam.

Good luck.

KOĽKO PEŇAZÍ STE V MINULOM ČI TOMTO ROKU INVESTOVALI SO SVOJHO VZDELANIA? JA 500 EUR.

Myslíte, že som sa zbláznila?

Zuzana Walsh - mám rada veci maximálne praktické. Nerada vyhadzujem svoje peniaze za nezmysly a to vrátane nezmyselných kurzov a seminárov. Preto moje semináre také nie sú, žiadna omáčka - čistá prax. Môžete sa konštruktívne pýtať koľko chcete. Po seminári poskytujem telefonickú alebo Skype podporu.

25 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page