top of page

Môj experiment - ČASŤ 2. Podnikateľský plán,

V úvode prvej časti som popísala detaily ODKIAĽ ŠTARTUJEM.

V druhej časti sa zameriam na podnikateľský plán a plánovanie. Všetko je moja vlastná skúsenosť presne tak, ako som postupovala.

 

UJASNENIE PODNIKATEĽSKÉHO PLÁNU

Napísala som si presne, čo by som chcela robiť:


CHCEM POMÁHAŤ ĽUĎOM VTEDY, KEĎ SA CÍTIA, ŽE SA V ŽIVOTE ZASEKLI. - vo vzťahoch, v práci, v podnikaní.


Na základe toho, že ich vypočujem a na základe mojich schopností kedy som schopná vidieť veci inak (ako konieckoncov väčšina z nás), ich môžem otázkami posunúť z miesta, kde sa zasekli.


Vedela som, že sa tento plán bude meniť na základe cieľovej skupiny, ktorú som si ešte presne nevedela zadefinovať. Mala som len obraz ľudí, ktorí potrebujú pomoc.

Rozhodla som sa teda, že to nechám na neskôr a budem to riešiť tak, ako pôjdem. Pre začiatok sa mi to zdalo dobré.


Ak by som začínala dnes, tak by som si ušetrila veľa času tým, že by som sa viac pohrala s cieľovou skupinou. Myslím si, že som to veľmi podcenila. (Ako si dobre navoliť cieľovú skupinu TU.)


PLÁN:

Chcem pracovať s ľuďmi, nechcem ich učiť,

chcem ich navigovať tak, aby sami začali nachádzať nové možné riešenia, aby sami videli, že na jeden problém sa dá nahliadať inak.

Chcem im umožniť pochopiť dôležitosť ICH HODNÔT a ich využitie v ich prospech.

Chcem im ukázať, že je veľa toho, ČO UŽ VEDIA ale stále je veľa toho, ČO SA MÔŽU NAUČIŤ. Poskytnem im možnosť nazrieť na veci tak, aby sami našli motiváciu toho, čo IM REÁLNE MÔŽE POMÔCŤ.

Chcem, aby sami uvideli ako s týmito NÁSTROJMI môžu zachádzať tak, aby im dobre slúžili.

Sekundárny príjem v mojom podnikaní:

Chcem sa zamerať na semináre, kde budem môcť ľuďom ukázať, že sa dá na tie isté veci pozerať z rôznych uhlov. To mi poslúži ako moja prezentácia.

Semináre chcem robiť za AKCEPTOVATEĽNÚ CENU.

Zadarmo:

Budem robiť minimum ZADARMO. Prečo? Lebo si nesmierne vážim svoj ČAS a taktiež čas svojich klientov a Lebo 0+0=0 Viac TU.

Chcem robiť videá a nahrávky, ktoré budú motivačné.

Primárny biznis:

Chcem mať osobné alebo Skype konzultácie s ľuďmi, ktorí sa rozhodnú investovať čas a peniaze do toho, aby sa pohli ďalej.

 

Nikdy som sa nevzdelávala v oblasti AKO SI STANOVIŤ PLÁN. Riadila som sa tým, čo je moja VÁŠEŇ. O tom, prečo je to dôležité TU.

Uvítam akékoľvek komentáre o tom, kde som pochybila - tak, aby to mohlo slúžiť ako pomoc tým, ktorí sa rozhodnú tento experiment skúsiť tiež.

29 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page