top of page

Čo by som robila ak by som chcela zistiť či to, čo mi vravia, je pravda.

Už sa vám to určite stalo. Hovoril vám to a zdalo sa vám, že má určite pravdu, že neklame, ale...


-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hovoril, že vám pomôže ak vy budete potrebovať, že si bude pamätať ako ste mu pomohli...
"Držal ma za ruku a sľuboval, že sa o mňa aj o miminko postará."
Povedal, že to zariadi, že je to pre vás výhodné ale....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Rada by som sa zmienila o jednej metóde. Táto technika nie je moja a tí, ktorí dobre ovládajú angličtinu si ju môžu pustiť TU.


NIEKEDY JE DOBRÉ BYŤ HLUCHÝM

Ak sa chcete dozvedieť, či vám osoba klame alebo nie trénujte viac svoje oči než svoje uši. Je dokázané, že slovami sme sa klamať naučili - ale nevieme klamať rečou tela.


AKO NA TO?

1. Ja by som si na rozmyslenie dôležitej veci VŽDY NECHALA ČAS - min 3 dni.


2. Rozhovor s človekom by som si prehrala v mysli znovu ALE VYPLA BY SOM ZVUK - sústredila by som sa na reč tela. Ako dotyčný gestikuloval rukami, bolo to trhané? objímajúce? ako nakláňal hlavu? ako sa nakláňal ku mne? aké mal oči?


3. Z prehraného filmu by som sa sústredila na MOJE POCITY teraz BEZ SLOV - ako sa cítim ako HLUCHÁ? - ak negatívne, tak...


Najprv si to skúste spätne s osobou, ktorá vám v minulosti klamala a potom s takou, o ktorej viete, že jej môžete dôverovať. Tam zistíte rozdiel na tom, čo ste už zažili.

Používam túto metódu už dlhé roky. Študenti o mne zvykli hovoriť, že sa mi nedá klamať a že u mňa vždy pravda vypláva napovrch.

JE TO PRETO, LEBO SOM niekedy aj HLUCHÁ :)



5 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page